- Native american flute

събота, 27 ноември 2021 г.


~ Молитвата на играча на флейта ~



Ръцете ми са подарък и съм им благодарен,
Дървесината е дар от Земята майка

и съм благодарен за това,
Дъхът ми е дар и с него се ражда свещена песен
и аз съм смирен от това,
Моето пътуване е това на дървото, вятъра и земята
и съм почитан от многото уроци, които носи.
Благодаря ти Велики Дух за въздуха, който дишаш в дробовете ми,
Благодаря ти за първичния побой, който подхранваш в сърцето ми,
Благодаря ти за лекарството, което ти позволяваш да тече през душата ми.
Благословете ме със смирение, когато споделям вашата любов с всеки дъх,
Благословете онези, които се нуждаят от вашите лечебни думи, докато говорите всяка нота през този скромен съд.
Аз съм вятърът, аз съм дървото, аз съм твоите ръце, аз съм твоето творение.
Направи ме твоя инструмент, за да мога да бъда приятен в твоите очи и подарък за сърцата на света.

~~ А'хо! ~~



Няма коментари:

@templatesyard