Предсказание на племето Хопи от Северна Америка - Native american flute

понеделник, 18 март 2019 г.

Предсказание на племето Хопи от Северна Америка


Когато земята се разболее и оцелелите животни изчезват едно племе състоящо се от всички култури ще дойде да каже с факти и не с думи, че любовта е източника на лечението и ще помогнат така да се възстанови живота на планетата.
Ахо Митакуйе Оясин
Една от най-красивите молитви на церемонията от Лакота нацията.
Всички мои връзки аз почитам в този кръг на живота с мен днес. Благодарен съм за тази възможност да ви призная в тази молитва.
На Твореца, за най-висшия дар на живота, благодаря.
На минералната нация, че построи и поддържа костите ми и всички основи на жизнените преживявания, благодаря.
На растителната нация, че поддържа моите органи и тяло и ми дава лечителски билки за болестите, благодаря!
На животинската нация, че ме храни със собствената си плът и ми предлага вярно другарство в тази разходка през живота, благодаря!
На човешката нация, че споделя пътя ми като душа върху свещеното колело на земния живот, благодаря!
На нацията на духовете, че без да се вижда ме насочва през възходите и паденията на живота и че носи факела на светлината през епохите, благодаря!
На 4-те вятъра на промяната и израстването, благодаря!
Вие всички сте ми роднини, връзки, без които не бих живял. Ние сме в кръга, заедно съществуваме, взаимозависими сме, заедно създаваме съдбата си. Единият не по-важен от другия. Една нация излизаща от другата и все пак всяка, зависеща от тази над нея и тази под нея. Всички ние част от великата мистерия.
Благодаря за този живот!

Кива Кумбха Мела – Обединени Нации на Духа


Целта на Кива Кумбха Мела е да обедини наследствените култури на света в един танц, песен и молитва за защита на Светите реки. С тези две церемонии, започвайки с Кива, чрез която Корени на Земята са обединили традициите, и церемонията на Кумбха Мела (поклонение към свята река), наследството на традициите на предците ще бъде преродено.
Намерението е да се върне първоначалният ред, който поддържа живота и Земята в хармония. Това ще бъде акт на вяра и пречистване, за да се генерира промяна в целия свят.
Старейшините ще пътуват от запад на изток, за да представят културите на Аби Яла (Америка), с техните традиции и наследство ще се стремят към обединение на първоначалните общности по света и ще се срещнат със Садху (мъдрите хора от Изток), които вече са предсказали тази среща, която ще събере повече от 40 милиона души около природата и духовността.
С това поклонение и церемонията на Кива ще споделим Огъня и Молитвата и заедно ще поискаме защитата на Светите Реки с цел единство.
Кива е олтар на Земята, където старейшините дават приносите и молитвите на своите общности. Днес тези киви, които се грижат от Корените на Земята, продължават да се създават и са свързани между Мексико, Съединените щати, Чили, Перу, Австрия, Холандия и Колумбия, където през 2015 г. се ражда Обединените нации на Духа.
През февруари 2019 г. същността на наследството на Америка ще пътува до Индия, до най-големия религиозен фестивал в света… Kumbha Mela!
Ето и линкове, на които може да гледате част от това събитие Kiva Kumbha Mela, провелo се от 14.02-17.02.2019г в Prayag Raj ( Allahabad ), India,


a това е линк към страницата :

Няма коментари:

@templatesyard